Vrei sa angajezi o agentie SEO pentru afacerea ta si nu stii daca vei putea alege una care este cu adevarat eficienta? Ei bine, un indicator al eficientei si mai ales experientei in domeniu este actualitatea – mai bine zis, daca o agentie tine sau nu pasul cu industria.
Domeniul SEO este intr-o continua dezvoltare, mai ales recent, cu aparitia uneltelor pe baza de AI. Totusi, nu este dificil pentru un specialist – sau pentru un departament – sa tina pasul cu noutatile si implicit sa aplice noi cunostinte si strategii pentru clientii sai.
Citeste in continuare pentru a afla cum tine o agentie SEO pasul cu industria si cum exact poti afla daca serviciile pe care le primesti (sau le vei primi) sunt de actualitate!
Conferinte, webinarii, conexiuni internationale
Pe scurt, specialistii unei agentii SEO vor participa frecvent la conferinte si webinarii aferente industriei. Astfel, le poti analiza paginile de social media pentru a gasi poze de la conferintele din trecut – daca sunt poze din anul in curs, atunci ai gasit o agentie SEO care tine pasul cu industria.
Un alt truc la care poti apela este sa gasesti paginile de LinkedIn al angajatilor agentiei – acestea sunt cel mai probabil listate pe website-ul agentiei. Apoi, arunca o privire la conexiunile si persoanele pe care le urmaresc specialistii. Evident, conexiunile trebuie sa fie, la randul lor, specialisti, dar internationali – nume mari din industria SEO care posteaza frecvent despre strategii noi.
Experimentare, invatare – studii de caz
Un alt semn clar al faptului ca o agentie SEO tine pasul cu industria consta in studii de caz sau articole de blog publicate frecvent. Acestea arata, de cele mai multe ori, o conexiune directa la pulsul SEO, oferind cititorilor statistici exacte – fie la nivel general, fie concrete, aferente unui proiect la care agentia lucreaza.
Asadar, un blog bine intretinut, precum si prezenta studiilor de caz sunt si vor fi mereu semne pozitive ale faptului ca agentie este conectata la industria SEO!
Atentie la detaliile cu adevarat importante
Nu in ultimul rand, o agentie SEO, desi la curent cu tendintele, nu va uita niciodata de practicile esentiale, de baza. De exemplu, in ultimul timp s-a observat cum accentul nu mai este pus, in unele cazuri, pe continut si experienta utilizatorului. Agentiile ajung sa optimizeze mai mult pentru motoarele de cautare.
In schimb, o agentie SEO care tine pasul cu industria va sti ca experienta utilizatorului nu trebuie niciodata ignorata. In momentul in care faci acest lucru, iti expui website-ul unor riscuri cu efecte de pe urma carora nu se poate reveni atat de usor la o pozitie fruntasa.
Cu alte cuvinte, o agentie SEO va utiliza resurse moderne, dar nu uita ce inseamna SEO cu adevarat – utilizatorul trebuie sa fie in prim plan.
Cauti o asemenea agentie? Specialistii The Markers te invita la o intalnire de descoperire, in care sa afli mai multe despre cum opereaza o asemenea agentie. Desigur, poti analiza agentia si de unul singur, apeland la website sau la paginile de social media care sunt active in permanenta!
Urmarind indicatorii de mai sus, vei gasi o agentie potrivita pentru afacerea ta inainte de urmatoarea schimbare a algoritmului Google – adica foarte repede!